کاش تنها غم دلم ؛ شکستن نوک مدادم بود ...
کاش تنها غم دلم ؛ شکستن نوک مدادم بود ...

حرفای دل یه زمینی که از زمین سیره ...


دنیا، دنیای نامردیه ...

 

 

دیگر به » وفا « هم اعتمادی ندارم


میدانی چرا ؟


دیروز سگی را با گرگ بیابان دیدم که همراه شده بودند !!!

***

 

 



نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت23:40---6 بهمن 1391
سلام مریم .مرسی ...
انگلیسیت هم که خوبه ...ولی فارسی رو پاس بدار ...باشه . عشق است فارسی خودمون


محمد
ساعت22:17---4 بهمن 1391
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است..
نه در ان بالاها..
مهربان، خوب، قشنگ..
چهره اش نورانیست..
گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ..ساده من
او مرا می فهمد..
او مرا می خواند، او مرا می خواهد..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,

  توسط مریم ...  |
 

 



سلام ... پیتزا مخلوط دیدید !!! این وبلاگشه :) به قول شاعر(خودم): گذری از همه جا و همه چیز / آخرش هم هیچ جا و هیچ چیز
nmari2200@gmail.com


 

 

 وارونه های من ...
 رفیق بی کلک ...
 غریبه ی امروز و آشنای دیروزم ...
 بابایی ...
 افسوس ...
 همه نه ...
 آدم برفی ...
 پایان ...
 ح ل ق ه ...
 شـــــ ـايـد تـكـراری باشــ ـم ...مطلب ارسالی ازگور ب گور
 هیسسسس
 این دیگه آخرشه ...
 با همه بوده است ... عجب هرزه ایست این تنهایی !!!
 حسین پناهی ...
 دنیا، دنیای نامردیه ...
 خوشبختی ...
 کی باور میکنه ...
 کنارم باش ...
 دکتر شریعتی ...
 حسین پناهی ...

 

بهمن 1391
دی 1391

 

مریم ...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاش تنها غم دلم ؛ شکستن نوک مدادم بود ... و آدرس merikh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پروفایل مدیروبلاگ
پلاک عشق
love story
Alone boy
گور ب گور
بیقرارتوام و در دل تنگم گله هاست
پیام لاله ها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 50093
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->